Kan ik een product retourneren?

Als klant ben je wel verantwoordelijk voor de transportkosten van je terugzending. We raden je aan om het product terug te zenden met een track & trace code zodat je het kan volgen.
Indien het product dat je wenst te retourneren te groot is om zelf terug te zenden kan onze transportdienst het artikel bij je thuis ophalen. Voor deze service betaal je transportkosten van €50.
Wanneer wij het artikel in de originele verpakking en in verkoopbare nieuwstaat weer in ons bezit hebben, zorgen we voor de terugbetaling.

Hoe kan ik een product retourneren?

Kocht je een product in onze webshop? En wil je het product terugsturen naar Mawialux? Je kan dit doorgeven aan onze klantendienst.
Een retour melden kan via een mail naar klantenservice@mawialux.nl
Vermeld duidelijk het artikelnummer en het bestelnummer. 
! Opgelet: we aanvaarden enkel retouraanvragen binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na levering.
Werd je product beschadigd geleverd? Dan heb je recht op een kosteloze vervanging.
Melding maken kan via een mail naar klantenservice@mawialux.nl
Voeg indien nodig één of meerdere foto’s toe om je melding te verduidelijken.
We nemen zo snel mogelijk contact met je op om een persoonlijke oplossing uit te werken.

Ik heb een klacht, waar kan ik dit melden?

Heb je een klacht? Neem dan contact op met onze klantendienst via e-mail of per telefoon.